ARA hakee uusia asiantuntijoita

Uutinen 19.9.2019 klo 14.36

ARA etsii uusia asiantuntijoita. Kiinnostaisiko työ rakennusten energiatehokkuusasoiden tai rakentamisen kehittämisen parissa? Tai ARA-yhteisöjen ohjaus- ja valvontatehtävät? Jos vastaat kyllä, niin saatat olla etsimämme ammattilainen.

Asiantuntija valvoo energiatodistusten oikeellisuutta ja energiatodistusten laatijoiden toimintaa sekä energiatodistusten käyttöä. Lisäksi hän ylläpitää energiatodistusrekisteriä. Tehtävä sisältää myös valvontaan liittyvää asiakaspalvelua.
Löydät lisätietoja tehtävästä valtiolle.fi-palvelusta.

ARAn ohjauspalveluissa ja valvonnassa etsitään osaavaan joukkoon tarkastajaa, jonka tehtäviin kuuluu ARA-talojen luovutushakemusten käsittely ja ARAn verkkoasiointipalvelun ylläpito, ARA-asuntoja omistavien yhteisöjen neuvontaa puhelimitse ja verkkoasiointipalvelussa sekä avustaminen yhteisöjen ohjaus- ja valvontatehtävissä. Tarkastaja osallistuu myös muihin ohjauksen ja valvonnan tehtäviin, kuten valtion riskienhallintaan.
Tarkemmat tiedot tästäkin tehtävästä löytyvät valtiolle.fi-palvelusta. Hakuaika on avoinna 4.10. saakka.

Lisäksi haemme erityisasiantuntijaa rakentamisen kehittämiseen ja ohjaukseen. Tehtävä sisältää rahoitukseen ja kehittämiseen liittyvien hakemusten asiantuntija-arviointia, rakentamisen hinta-laatu -suhteen arviointia ja siihen liittyvää ohjausta, neuvontaa sekä ARA-tuontantoon liittyvien kehittämishankkeiden käynnistämistä ja ohjausta. Lisätietoja tehtävästä valtiolle.fi-palvelussa.

Tehtävät ovat toistaiseksi voimassa olevia.

Kirsi ja Ulla
Kirsi ja Ulla odottavat tiimiinsä uutta työkaveria.